halvfart

Jag har hamnat i en period där allting går på halvfart. Det känns bara segt och jobbigt. Skolan har dragit igång igen nu, och jag undrar hur det ska gå. Höstterminen var inget att göra vågen åt, rent betygsmässigt. Jag vill göra bra ifrån mig, men orken har bara inte funnits där. Hej ångest. Jag klarar inte riktigt av att göra dåligt ifrån mig. Ångesten attackerar mig.

Det börjar i alla fall bli ljusare nu. Jag märkte det redan i morse. Det var inte helt bäckmörkt när jag släpade mig ur sängen. Även om jag är otaggad, så känns det som att det kommer bli en bra vår. Jag har redan några konserter inbokade och det kommer nog flera roliga händelser att boka in. Allt brukar ju bli lättare när solen kryper fram mellan molnen. Sedan blir det sommar! Det är helt galet hur mycket jag längtar till den. Sola, bada, grilla, hänga med folk, inga måsten... bara vara just för stunden och njuta av livet.

Jag är nog ingen vintermänniska.
... mer än i skidbacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0