Senaste dagarna...

... har jag haft fullt upp. I fredag var det födelsedagskalas hemma hos Lisa som nu har fyllt 16 år! Vi fikade (jag höll på att dö) lekte fiskdamm, irländsk julafton och pennan i flaskan. Mycket skratt blev det under kvällen! Senare kom Eklund över och stackaren fick inte en syl i vädret. Vi lämnade Lisas hus för att krypa ner i våra varma gosiga sängar med det slutade med att jag Clara och Eklund stog i korsningen ca 100 meter från Lisas hus och babblade på om musik, film och allt möjligt till ett.

Jag spenderade 9 timmar i min säng tills ett sms väckte mig på lördagsmorgonen. 60 minuter senare satt jag i Claras bil på väg till Västerås för att ta tåget till Stockholm! Stockholmarna måste tro att vi är dumma i huvet, eller möjligtvis att vi är någon sorts förrymda lesbiska psykpatienter. Vi strosade runt på storstadens gator, åt en romantisk middag på Jensens Bøfhus och tillslut en kick-ass musikal vid namn De tre Musketörerna. Den va galet bra! Har ni möjlighet så se den på stadsteatern!
Mitt huvud landade på kudden vid två på natten till söndagen.

Vid 2 på söndagen stog jag, pappa och Marisha inne på stensliparklubben och pepparade dem med bilxtar. Uppdraget är att jag och Marisha ska göra en hemsida åt dom. Och det blir nog bra tillslut :)

Idag tvingade jag mig upp ur sängen alldeles för sent för att masa mig in i duschen och slänga i mig lite frukost. Dagen passerade i någon sorts dimma av geografi, flygande kossor, hajgudar och vår "trojanska häst"/Grill-master Måns som smittar ner alla... Ja, det är lika flummigt som det låter.

Kommentarer
Postat av: clara

hihihihihihihihihihihi!

we're the awesome lesbian psyk-patients!



awesome myes, especially Måns liksom

2009-09-21 @ 23:11:36
URL: http://claradidam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0