Nya konfirmander och Inglorius Basterds

Efter att varit hemma med feber i två dagar gick jag till skolan igår. Jag hade i princip inte missat någonting och jag fick 20kr av min mattelärare! Köpte en muffin i cafeterian... som jag sen gav till Clara.
"var är Clara... Dääär är Clara" Ehm.. ja

Senare på kvällen gick jag och Robin på Inglorius basterds. (JA, det stavas med E O.o) Haha, den va bra. Inte så sjukt deprimerande som andra världskriget-filmer brukar vara och... ja en Quentin Tarantino-film... Lika konstig som man kan förvänta sig.

I morse jagade jag upp Robin kvart över 9 och åkte till St Lars. De nya konfirmanderna började idag och det känns som det kommer bli ett bra konfirmandår.

Robin åkte iväg för att springa i skogen och skjuta plastkulor på folk... Ehm.

Efter maten nu ska jag och mamma åka iväg till Ikea för att kolla på nya grejer till mitt rum! :D Jag har träd på mina väggar. Mohaha
Eller ja, en vägg i alla fall.


Kommentarer
Postat av: kvinnan!

OOOH! den ska jag se med erik :D

Och haha! Du kommer bo i en skog xD ROFL



äääh. jag kan inte prata!!

2009-09-05 @ 17:13:13
URL: http://claradidam.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vill se ditt rum sen när det är klart :D

2009-09-05 @ 17:33:36
URL: http://lisamariakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0