Life is life

Jag blir galen. Våra lärare (gör väl antagligen sitt jobb jävligt bra... ?) har givit oss första skrivuppgiften. Vi ska skriva 800 ord om vad som är sanning och vad som inte är sanning. Och jag kan inte få den jävla uppgiften ur mitt huvud. Jag går och tänker på den i princip hela tiden. Och jag kommer aldrig fram till någonting heller ... -.-'
Havamal. Suck. Jag får huvudvärk. .
Och i morgon har jag läxförhör i franska. Måste in på fronter. AAAH!

Jag känner bara (med riskt för att låta som en superkristen "hallelulja" människa) att kyrkan verkligen är det som får mitt liv att fortsätta rulla på så bra som det gör. Det är min räddning. Hade jag inte haft St Lars och Duvan att gå till och pausa, umgås med alla bra människor och se att allting är inte så dåligt som det verkar så skulle jag antagligen ligga i min säng och gråta mig till döds.
Nej, illa är det inte...


Men, kanske ska gå och lägga sig. Skärmen börjar röra sig i roliga... udda... former.

Godnatt.

(Prisa Fuji Direkt som gav mig en gratis fotobok!!)


Kommentarer
Postat av: kvinnan!

omg, så du har fått hem den?!

2009-09-16 @ 23:24:03
URL: http://claradidam.blogg.se/
Postat av: Marisha

åh, då kanske det är värt att skriva dom där raderna :D



och det där med headern såg jag när jag bytte design, tänkte fixa om det sen ikväll ;)

2009-09-17 @ 08:19:19
Postat av: Marisha

åh, det kanske skulle vara värt att skriva dom där raderna :D



det där med headern såg jag när jag bytte design men tänkte fixa det ikväll ;)

2009-09-17 @ 08:20:45
URL: http://metmasken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0