Torsdag

Vaknade halv 8 och trodde att jag hade blivit överkörd av en lastbil. Det kändes så i alla fall. Jag var så trött (!) och tanken på att jag hade en kvarts lektion och sen håltimme i 1,5 timme gjorde mig inte så peppad. Men jag höll humöret uppe med Hacka hacka hål, hacka hål hacka hål, hacka hacka hål, hacka hål hacka hål.

Det har slagit mig att man snart börjar behöva köpa julklappar. Det är ju inte så himla långt kvar till jul. Jaha, och då ska man göra ett försök till att vara kreativ då...

Ikväll bär det av till kungsör och KU-kväll där. Ska bli... spännande.

Jag vill sova.


Kommentarer
Postat av: Marisha

Inte bara i tre dagar utan i en helv vecka! ^^

2009-10-08 @ 12:30:31
URL: http://metmasken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0