SP09

Jaha, då har man börjat första året på gymnasiet då. Det har gått 2 dagar och det är redan folk i klassen som jag håller på att få tuppjuck på. Yay, det känns bra -.-' Men man vänjer sig väl vid bröl, stånk och whopido. Eller? Anyways, vad ska man göra? Kasta ut dom genom fönstret med sina bröl, stånk och stön före... In my dreams. Wouldn't mind though. Men det är sånt man får leva med. Lärarna verkar helshyssta i alla fall :)

Men dagarna går långsamt, även om det händer massa nya saker. Jag vandrar runt i en dimma av förvirrad tankeverksamhet. Allt ingenting och lite till snurrar runt i mitt huvud. Hetsiga diskussioner och gräl är inte ovanligt. Det är så att jag börjar fundera på om jag är skitzo? :O Nej, så illa är det inte... men det är mycket som snurrar.




I had the time of my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0