Rubrik?

Dagarna rullar på och jag har redan kommit in i dagslunken. Vaknade i morse med sandpapper i halsen och bomull i skallen. Jätteymysigt verkligen. Hoppas jag ändå klarar mig utan några större problem... Jag vill ju åka på Rock for Moq på fredag. Men jag känner att om jag blir förkyld så stannar jag hemma. Känns inte som den bästa idén att sova i tält i regn och kyla då :P

Igår var jag på Duvan och spelade rollspelet "den modiga lilla brödrosten" med dom där :) Det var riktigt roligt! Allt kan lösas med att spruta diskmedel och skjuta bullar! Maha :D
För dom som undrar så gick det ut på att vi var köksredkap som skulle ut i den stora världen utanför ett litet hus i 50-talets Amerika, och vi skulle alltså rädda vår vän Sugis (dammsugare) som hade hamnat på soptippen. Jag spelade då den ypperligt viktiga rollen som en fransk diskmedelspump med lungbesvär. Ja, det var lika flummigt som det låter :P

Min säng är för stor för att sova ensam i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0