Det var bättre förr

Med risk för att låta som en gammal pensionär.. men allvarligt, det var bättre förr.

Hur många bråk har inte startats genom att någon har skrivit något taskigt på nätet eller på sms som man aldrig i livet skulle säga till personen rakt i ansiktet. Vad hände med kommunikation face to face?
Det är anlednignen till att jag vägrar skaffa facebook eller nåt sånt igen. Jag vill prata med dom jag känner... inte skriva till dom.

Varför ska man vara medlem på bdb, facebook, blogg och en miljard communitys? Hålla kontakten med folk man inte pratar med så ofta. Visst. Men hela grejen med att bara vara med på communitys bara för att vara med... det är löjligt.

Varför inte skita i internet, och börja prata med de man känner i stället?

Kommentarer
Postat av: Marisha

Det är så sant, dock är jag fast i träsket :o

2009-08-29 @ 22:54:46
URL: http://metmasken.blogspot.com
Postat av: kvinnan!

well darling, jag tycker om fejsbook för att jag har kontakten med kusiner i usa här på! jag tycker om bdb, för att se bilder. Och internet är billigare än sms, om man vill föreslå att man ska hitta på nåt nån dag



men prata funkar det också

2009-08-30 @ 01:12:04
URL: http://claradidam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0